fredag 16 oktober 2009

-Hej Darling! Välkommen hem.
-Tack.
-Har du haft en bra dag?
-Mycket. Hur har du haft det?
-Det är inte så mycket action när inte du är hemma.
-Ingen lunch med Ladyfriend i dag alltså?
-Nej, vi sågs i går. Man vill ju inte verka påflugen.
-På det viset alltså!
-Darling, ingen kan lägga tusen antydningar i en och samma mening och förpacka det lika snyggt som du. Det är en talang du borde ta vara på.
-Jag kan lägga i några tusen till om du vill.
-Det låter du bli. Då kommer dina uttalanden att börja falla till marken som hösthagel and we wouldn't want that.
-Du wouldn't want that menar du.
-Egentligen, ja.

Vi slår oss ner i soffan och ser A room with a view. Jag somnar mitt i och när jag vaknar har CG bäddat ner mig på soffan och försvunnit ut i natten. Där ligger en lapp: "Ville inte väcka dig. Du är så cute när du dreglar in your sleep. Ses till frukost. /CG" Jag tänker att det måste vara one hell of a Ladyfriend.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar